پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228379
راه اندازي ورزش مفرح پاراگلايدر در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1396/04/18 12:38:16
نمایش : 974
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري در سفر به فارسان از راه اندازي ورزش زيباي پاراگلايدر در اين شهرستان خبر داد.
حسين زماني در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت:در جلسه اي که برگزار شد  مقرر گرديد ورزش زيبا پاراگلايدر که يک ورزش مفرح وهوايي است را در شهرستان فارسان و شهر چليچه  با توجه به زير ساختهاي موجود طبيعي  با همکاري فرماندار  راه اندازي و فعال گردد.

وي ابراز داشت:رشته ورزشي مفرح و زيباي پاراگلايدر يکي از رشته‌هاي ورزشي هوايي است که آرزوي ديرينه انسان را مبني بر پرواز کردن در آسمان مانند پرندگان برآورده کرده است.اين رشته نوظهور و نوپا در سراسر دنيا علاقمندان به پرواز در آسمان را به سوي خود جلب کرده و تعداد زيادي در اين رشته مفرح ورزشي در حال فعاليت هستند.

وي در ادامه افزود:در خلال اين جلسه براي جوانان نيز تصميمات بسيار خوبي در راستاي تشکيل  سازمانهاي  مردم نهاد با همکاري جوانان  شهرستان گرفته شد.

مشخص شدن وضعيت زمين و ساخت خانه جوان شهرستان

وي خاطر نشان کرد:اين موضوع براي اولين بار  در شهرستان  صورت مي پذيرد  وهزينه ها ي جانبي که براي تشکيل  سازمانهاي مردم نهاد  صورت مي گيرد  را سازمان  ورزش وجوانان  تقبل مي کند  وجوانان را در امر راه اندازي  اين سازمان حمايت مي کند.

وي تصريح کرد :خبر خوبي که براي جوانان شهرستان داريم اينست که مقرر گرديد تا  يک ماه آينده  وضعيت  زمين وساخت  خانه جوان در اين شهرستان  مشخص گردد.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html